1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie internetowym EduVis można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową (odpowiedzialność sprzedawcy 24 miesiące od daty zakupu).
  2. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.
  3. Procedury reklamacji:
    a. do reklamowanego produktu należy dołączyć ksero paragonu lub faktury oraz poniższy wypełniony formularz: Formularz zgłoszenie reklamacyjnego
    b. reklamowany produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym należy odesłać razem ze wszystkimi elementami na adres:
    EduVis
    ul. Tetmajera 19
    31-352 Kraków